Algemene Voorwaarden

Plaatsen van een bestelling

Bij het bestellen bekijk steeds met aandacht de maten. Bij elk productfiche is er telkens een maattabel terug te vinden. Twijfel je bij kledij tussen twee maten dan geven wij jou het advies om beter een maatje groter te nemen. Voornamelijk baby’s groeien snel en op die manier geniet je langer van de kledij die Funky Pure je aanbiedt.

Je kan steeds vrijblijvend informatie over de producten vragen.

We kunnen echter geen producten reserveren.

Hou er rekening mee dat de producten in kleine oplagen aangekocht worden. Is het item reeds uitverkocht en wens je het alsnog, stuur ons een mailtje en dan gaan we na of het nog kan bijbesteld worden.

Bij het plaatsen van jouw bestelling zorg ervoor dat je alle gevraagde gegevens correct doorgeeft. De bestelling wordt opgemaakt en geleverd op basis van de informatie die Funky Pure van de klant ontvangt. De eindverantwoordelijkheid ligt hier bij de klant.

Betalen

Funky Pure garandeert dat je bij ons op een veilige manier shopt. Toch wensen we nog mee te delen dat het de verantwoordelijkheid van de klant is om ervoor te zorgen dat zij de betalingen steeds met een eigen persoonlijke bankkaart doen. Funky Pure kan niet aansprakelijk gesteld worden indien een betaling werd gedaan met een gestolen bankkaart. Daarom bij verlies van bankkaart laat jouw bankkaart onmiddellijk blokkeren of neem contact op met jouw bank.

Verzenden

Na ontvangt van betaling wordt jouw pakje onmiddellijk klaargemaakt voor verzending. Je krijgt van ons een bevestigingsmail wanneer jouw pakje bij ons de deur uitgaat.

Verzending binnen België en Nederland als het totale bedrag onder 75 euro is, bedraagt 5 euro.

We bieden gratis verzending aan in de volgende situaties:

– België en Nederland: vanaf 75 euro

– Frankrijk en Duitsland: vanaf 150 euro

Wanneer het pakje, bij niet afhalen in jouw ophaalpunt of door andere omstandigheden, terug naar ons wordt gestuurd en je wenst het pakje toch te ontvangen, worden verzendkosten aan de klant aangerekend.

Het team van Funky Pure spreekt Nederlands, Engels, Frans en Spaans.

Levering

Funky Pure doet er alles aan om jouw bestelling op een veilige manier tot bij jou te leveren. Omwille van die reden wordt het pakje nog eens beschermd door een verzendzak.

De klant geeft aan op welke manier men de bestelling wenst te ontvangen. Zorg er steeds voor dat de bestelling op een veilige plaatst kan geleverd worden of bij afwezigheid veilig kan achter gelaten worden. Eens de bestelling geleverd werd, kan Funky Pure niet verantwoordelijk gesteld worden bij verlies, diefstal of beschadiging.

Funky Pure levert worldwide.

Levertermijn

Eens je een bevestigingsmail van verzending ontvangt, mag je in normale omstandigheden rekenen op 1 – 5 werkdagen. Met het trackingsysteem kan je zelf jouw bestelling ook opvolgen.

Onder de huidige covid-omstandigheden kunnen leveringen soms vertraging oplopen.

Klantenservice

Funky Pure streeft ernaar om een zo goed mogelijke service te bieden. Ben je toch niet helemaal tevreden over de service, laat het ons dan als eerste weten. Op die manier kunnen we samen kijken hoe we de service kunnen verbeteren. Eerlijkheid stellen we zeker op prijs en dit zijn we ook naar onze klanten toe.

Ben je tevreden van Funky Pure, deel dan jouw positieve ervaringen via jouw social media en plaats een review op onze social media. Maak een foto van de outfit, share it op jouw social media en tag ons @funky.pure

Verzorging van de producten

Om de producten zo lang mogelijk in goede staat te houden geven we je het advies om de wasvoorschriften te respecteren. Deze komen van de leveranciers zelf.

Social Media

Feel free om onze posts op facebook en instagram te reposten, te liken en te delen.

Vergeet zeker niet om ons te vermelden:

@funky.pure

#funky.pure

#dressfunkybepure

Als je een commentaar wilt geven op onze social media dan vragen we om steeds met minstens 4 woorden te schrijven. Op die manier help je mee om Funky Pure te laten groeien. Ook mag je ons steeds foto’s doorsturen en vertellen waarom je tevreden bent van jouw aankoop. Als je het ons toelaat dan delen we jouw foto en commentaar graag met onze andere klanten.

Casting

Op regelmatige basis zoeken we modellen. Omdat we geloven dat elk kind uniek is, kan elk kind model zijn. We staan open voor verschillende kindergezichtjes. Ook bijzondere talentjes zijn steeds welkom. Wil je graag dat jouw kindje voor Funky Pure schittert, laat ons dit weten via info@funkypure.

Wie weet staat jouw kindje bij de volgende collectie op de webshop en sociale media van Funky Pure.

 

Retourneren & Ruilen

Retourneren

Retourneren kan enkel en alleen indien de volgende voorwaarden voldaan zijn:

  • binnen de 14 dagen melden
  • het originele label is nog bevestigd
  • ongedragen
  • ongewassen

Omdat we de uniekheid van onze producten willen bewaken worden de producten in kleine oplagen aangekocht.

We vragen om alvorens een product terug te zenden eerst even contact op te nemen met Funky Pure. Op die manier kunnen we nagaan welke service we je het beste kunnen aanbieden. Contact opname kan via het email retour@funkypure.be.

Na positieve bevestiging krijgt u van ons een retournummer. Gelieve het retournummer bij de verzending bij te voegen. Zonder het retournummer is de retour niet geldig. Hou er rekening mee dat de verzendkosten voor retour voor de klant zijn, tenzij de fout bij Funky Pure ligt. Omwille van hygiënische redenen nemen we zwemkledij waarvan de verzegeling in de zwemkledij verwijderd werd niet terug. Bij het passen van zwemkledij adviseren we om het slipje aan te houden.

Graag willen we verzoeken om bewust te kopen. Koop voorbeeld geen 5 kleedjes om er vervolgens 4 terug te sturen. Vermijd funshoppen. Funky Pure is geen mega speler op gebied van webshop. Bekijk de productfoto’s, lees de beschrijving aandachtig en indien nodig vraag advies.

TOP

SHOPPING BAG 0

Login

Create an account

Password Recovery

Lost your password? Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.